Guia ciutadà
Unitat d'Atenció a la Ciutadania i Participació
Benvinguts a la Unitat d'Atenció a la Ciutadania i Participació. Estem a la seva disposició per atendre'l personal i confidencialment.
Què fa la Unitat d'Atenció a la Ciutadania i Participació?
Principalment, vetllar pel compliment dels drets i deures dels ciutadans.
Rep i atén les seves queixes/reclamacions i suggeriments, que gestiona i respon sempre. Poden fer les seves aportacions mitjançant les bústies instal·lades al hall de l'Hospital, a totes les plantes hospitalàries o personalment a la Unitat d'Atenció a la Ciutadania.
Quan es rep una reclamació/queixa es valora el contingut i, si és possible, es dóna la resposta o es resol al moment . Si la situació és més complexa, s'envia una còpia al responsable pertinent per tal d'estudiar el cas i gestionar-lo al més aviat possible.
Orienta i facilita informació referent a la “Guia pràctica de l'usuari/ària “ que permet als usuaris, conèixer els seus drets i deures, normativa i aspectes d'organització.
Recull l'opinió de la ciutadania amb l'objectiu d'incorporar la millora contínua als processos sanitaris. Disposem d'enquestes que podeu descarregar des del web o fer online.
- Hospital Universitari de Santa Maria
La Unitat d'Atenció a la Ciutadania i Participació està ubicada a la planta baixa de l'entrada principal de l'Hospital (sala espera C)
L'horari d'atenció al públic és de 9 a 14 h de dilluns a divendres. Fora d'aquest horari hi ha uns fulls de reclamació/queixa a disposició dels usuaris al punt d'informació de l'Hospital o bé, podeu fer-ho online a l'apartat de suggeriments, queixes i agraïments .
La Unitat d'Atenció a la Ciutadania és la responsable de la Gestió del Programa de Voluntariat. Per a poder realitzar activitats de voluntariat als nostres centres és necessari formar part d' alguna organització no governamental, entitat o de la Federació Catalana de Voluntariat Social.
Preparem activitats lúdiques, com festes de Nadal i Reis...
Per a posar-vos en contacte amb la Unitat d'Atenció a la Ciutadania i Participació: [email protected] Telèfon: 973727174 de dilluns a divendres laborables de 9 a 14 hores .
- Hospital Comarcal del Pallars
Per ser atès a l’Hospital és necessari presentar al Servei d’Admissió i Atenció a l’Usuari un document que us identifiqui. El document que us identifica i acredita com a usuaris del sistema sanitari públic és la vostra targeta sanitària. En cas de disposar d’alguna assegurança heu de comunicar-ho al personal d’aquest Servei.
Acollida: En el moment de l’ingrés, se us facilitarà, juntament amb la carpeta d’acollida, el fulletó informatiu, full de drets i deures de l’usuari/ària de l’Hospital i un full de suggeriments.
El personal del Servei d’Admissió i d'Atenció a la Ciutadania, de tots els taulells: Hospitalització (entrada principal), Consultes Externes i Urgències, i la seva responsable, al despatx de la Planta 0, estem a la vostra disposició, per a qualsevol dubte o problema que us pugui sorgir relacionat amb la vostra atenció.
Telèfon: 973.65.22.55 - Fax: 973.65.14.87
Documents d'interès:
Guia pràctica de l'usuari/ària Hospital U. de Santa Maria | Guia informativa Hospital Comarcal del Pallars | Carta de drets i deures 2015 | canal@salut La meva salut | |
Reclamació | Agraïment | Suggeriment | Document de Voluntats Anticipades | |
sites/gss.cat/files/full-de-reclamacions.pdf | sites/gss.cat/files/full-de-suggeriments.pdf | |||
Conte nens operats | Guia del pacient intervingut de Pròtesi de maluc i/o genoll | Política d'Atenció a la Ciutadania | Política de Participació Ciutadana | |
Links d'interès:
Guia per al respecte a la diversitat de creences als centres sanitaris de Catalunya | Sociedad Española de Atención Usuario de la Sanidad | |