Foto Informació

Guia ciutadà 

Guia ciutadania

Li donem la benvinguda a aquest espai pensat especialment per oferir al ciutadà una informació útil i necessària que l'ajudi a conèixer-nos i millorar la relació amb la nostra organització.

A continuació podrà accedir a informació pràctica i a consells sobre aquells aspectes que puguin facilitar el seu contacte amb els nostres centres. Trobarà informació sobre horaris, accessos, prestacions, drets i deures, així com recomanacions útils en cas d'ingrés a l'Hospital Universitari de Santa Maria i l'Hospital Comarcal del Pallars, o assistència a les Consultes Externes, entre altres coses.

També obrim un nou canal de comunicació a través del qual podrà fer-nos arribar les seves opinions i suggeriments, així com posar-se en contacte amb àrees administratives i assistencials, facilitant d'aquesta manera la seva relació amb el Centre.

Tots els professionals que treballem a l'Hospital estarem encantats d'atendre'ls i esperem que aquesta visita a la nostra web els resulti útil.

Volem resoldre els seus dubtes...

En cas de situació d'excepcionalitat i per garantir la màxima seguretat per als nostres usuaris i professionals les normes poden estar sotmeses a canvis. Si teniu dubtes, contacteu telefònicament amb nosaltres al 973727222 (Centraleta), 973727227 (Programació) o 973727174 (Unitat d’Atenció a la Ciutadania)

 Hospital Universitari de Santa Maria- Lleida

Si veniu a Consultes Externes... 

Podeu programar-vos venint personalment, de 8.00 a 22.00 hores de dilluns a divendres o per telèfon al 973 727227 de 08.00 a 17.00 hores de dilluns a divendres.

  • Per a visites posteriors, no us oblideu de passar per l'Àrea de Gestió de Pacients per a programar-vos o sol·liciteu dia i hora de visita per telèfon.

  

  • Recordeu:  porteu sempre un document acreditatiu (DNI,NIE o passaport) i la targeta sanitària individual (TSI).
  • Els pacients derivats de la Franja d'Aragó, cal que portin el full de sol·licitud de visita mèdica i la targeta sanitària individual de la Regió Sanitària corresponent al domicili del pacient.
  • Per a visites i proves mèdiques derivades des d'una mútua o asseguradora, cal portar l'autorització de l'entitat responsable de l'assegurança. 

Si veniu per fer-vos exploracions complementàries 

  • Per a les analítiques, radiografies o qualsevol altre tipus de prova que us hagin prescrit, seguiu les indicacions que us hagin donat.

Si veniu a recollir proves radiològiques a l'arxiu

Per tal d’informar i facilitar la recollida de proves radiològiques, cal tenir en compte:

  • Cal fer la sol·licitud telefònicament de dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 hores. Quan estiguin preparades us informarem del lloc de recollida a l'Hospital.  
  • Si les proves son del pacient , sempre ha de venir identificat amb un document acreditatiu.
  • En el cas de pacients tutelats, caldrà presentar document acreditatiu.
  • Si el pacient és menor d’edat, només s’entregaran als pares o tutors legals, i han de portar Llibre de família i DNI, així com fotocòpia del DNI del pacient si en té.
  • Si les proves les ve a buscar algú que no sigui el pacient, caldrà portar una autorització signada per aquest, així com DNI original i fotocòpia de la persona autoritzada i fotocòpia del DNI del pacient.
  • Si les proves són d’un pacient difunt, caldrà identificar-se amb el llibre de família del difunt, DNI de la persona sol•licitant i DNI del pacient.

Els pacients poden trucar al telèfon 973727222, extensió Arxiu 1516, on se’ls informarà dels dubtes que puguin tenir.

Què cal fer...

Si heu d'ingressar

Haureu de formalitzar el vostre ingrés a la Unitat d'Admissions de l'Àrea de Gestió de Pacients i presentar els documents següents:

  • Document d'ingrés
  • Document acreditatiu DNI, NIE o passaport
  • TSI - Targeta Sanitària Individual
  • Autorització d'assistència sanitària en cas de mútues 

En el moment de l'ingrés, se us lliurarà la informació i documentació necessària.

En cas d'emergència

Us fem adjunt el tríptic informatiu on es defineixen les actuacions en cas d'emergència i els diferents equips d'intervenció.

 

Hospital Comarcal del Pallars-Tremp

Si veniu a Consultes Externes

Per programar primeres visites cal tenir el full de sol·licitud de visita mèdica.

  •  
  • Podeu programar-vos venint personalment, de 9.00 a 14.00  i de 15.00 a 18.00 hores de dilluns a divendres o per telèfon al 973 653 344 d' 11.00 a 20.00 hores de dilluns a divendres.
  •  
  • Per a visites posteriors, no us oblideu de passar per l'Àrea d’ Atenció a l’ Usuari–Consultes Externes per a programar-vos o sol·liciteu dia i hora de visita per telèfon.  

 

  • Recordeu: porteu sempre un document acreditatiu (DNI, NIE o passaport) i la targeta sanitària individual (TSI).
  • Per a visites i proves mèdiques derivades des d'una mútua o asseguradora, cal portar l'autorització de l'entitat responsable de l'assegurança. 

Si veniu per fer-vos exploracions complementàries

  • Porteu el full de sol·licitud e la prova.
  • Per a les analítiques, radiografies o qualsevol tipus de prova que us hagin prescrit, seguiu les indicacions que us hagin donat.

Què cal fer...

Si heu d'ingressar

Haureu de formalitzar el vostre ingrés al Servei d’Atenció a l’ Usuari (entrada principal) o Servei d’ Urgències i presentar els següents documents:

  • Document d’ingrés 
  • Document acreditatiu DNI, NIE o passaport
  • TSI- Targeta Sanitària Individual
  • Autorització d’assistència sanitària en cas de mútues

En el moment de d’ingrés, se us lliurarà la informació i documentació necessària.
 

 


<< Torna